Az indulás előtti órák

Már kegyetlenül pakolászunk, de biztos, így is itthon hagyunk valamit. Ákos is nyugtalan, gyakran ébred. Azt hiszem, jonnek a felső fogai, azok kínozzák.
Néhány szó erejéig muszáj kitérnem a tegnap esti Role  koncertre. Az együttes tagjai saját bevallásuk szerint már 60 órája nem aludtak, mégis egy csodás műsort produkáltak. Nekem nagyon tetszett. Egyetlen negatívumot tudnék említeni, az is az én számlámra írható: kezdés után hosszú ideig a könnyeimmel küszködtem. Igyekeztem mindig tartani magam, de most annyira rámtörtek az érzelmek és talán a fáradtság, hogy nem tudtam visszafogni magam. Páratlan érzés volt,  hogy ez az egész az én kicsi fiamért volt...
Köszönöm Role, köszönöm Szent Kereszt Plebánia!

6 megjegyzés:

Tarczali Éva írta...

Nagyon várom már a következő bejegyzésed! Jó utat Nektek és vááárunk haza! :D Puszi

Mary írta...

Nagyon drukkolok Nektek! Amint lehet jelezzétek, hogy mi újság van!

Kata írta...

Imádkozom értetek!!!

szeterka írta...

Isten segítsen meg !

Unknown írta...

Szia,

en Csenteri Csaba vagyok es a bostoni magyar kozosseg tagja. Probalunk tobben a magyar egyesulet keretein belul kapcsolatba lepni veled, hogy miben tudnank segiteni nektek. Egyelore az az informacionk, hogy mar itt vagytok (vagy hamarosan it lesztek) Boston-ba a kivizsgalast elkezdeni. Ugy tudom, hogy Kiss Csillaval mar felvetted a kapcsolatot, igy altala ertesulhetnenk a terveitekrol. Kerlek jelezz Csillanak vagy akar nekem is (csaba.csenteri@gmail.com) hogy hogyan tudunk itt Boston-ban kapcsolatba lepni veletek (tel szam, esetleg lakcim?).
...egy kicsit atirva Vorosmarty-t: Mondottam ember: higgy es bizva bizzal.

BeaT. írta...

Reménykedem, hogy mégsem maradt itthon semmi...:) Sok sikert!

Megjegyzés küldése