Váratlan esemény

Eredetileg valami egész másról akartam ma írni, de a reggel kapott hírek annyira felkavartak, hogy nem tudom megállni, hogy ne írjam le.

Tegnap este Mága Zoltán koncertet adott a csíksomlyói kegytemplomban. Ez egy koncertsorozat része volt, amely a "100 templomi koncert" nevet viseli, és melynek bevételét rászorulók és beteg gyerekek részére ajánlják fel.
Ma reggel izgatottam hívott a barátnőm, mert az újságban azt olvasta, hogy a somlyói koncert bevételének egy részét Ákos műtétjére ajánlják fel. Szóhoz sem tudtam jutni, olyan meglepetésszerűen ért. Álmomban se gondoltam volna ilyenre. Nem tudom, ki szervezte ezt, de mindenképp köszönöm neki. Köszönöm Mága Zoltánnak, a koncert szervezőinek, annak a sok embernek, aki ott volt, és mindenkinek, akinek köze van a dologhoz!

Igérem, hogy mihelyt többet tudok, megírom.

8 megjegyzés:

T REKA írta...

ÖSZINTÉN ÖRÜLÖK NEKTEK!!!

Muzsi Attila írta...

Jó ötlet volt a gondjaitokra egy blogot nyitni. Egyéb gondjaim között elgondolkodtam egy dolgon. Vannak rámragadt bútordarabjaim, nem nagy dobások, gondoltam azoknak az eladási árát nektek adnám. A gondolatkört odáig fejlesztettem, hogy talán jó lenne egy árverező honlapot létrehozni, ahova onlájn bárki felteheti fölösleges mutyiját, és a bevételből a ti fiacskátok szemeit rendeznétek, vagy akár fejleszteni lehet ezt más gyermekek megsegítésére is. Szerintem érdemes ezen elgondolkodni, mert biztos van mindenkinek egy pár nélkülözhető cucca, amitől szivesen megvállna egy jó ügyért.

E-Á.I. írta...

Kedves Attila,
ez egy használható ötletnek tűnik. :)

Mary írta...

Én egyetlen dologban tudtam segíteni Nektek egyszerű gasztro blogomba kitettem a linket a blogról.

Névtelen írta...

Nem tudom,hogyan lehetne a SANTA LUCIA szövetség bankját rávenni,hogy az adományokat téritésmentesen kezelje.

Névtelen írta...

Nekem is megvan meg a ket szazalekom amit szivesen atadnek, csakhogy nem tudom hogyan.
Ha leirna valaki reszletesen hogy lehet ezt neten megtenni, megkoszonnem.
Sok sok erot kivanok Nektek a tovabbiakban is.
Melinda

E-Á.I. írta...

Melinda,

a pénzügyről kell kérni egy 230-as nyomtatványt, vagy le is lehet tölteni innen: http://discutii.mfinante.ro/static/10/Anaf/formulare/decl_230_2008.pdf
Ezt ki kell tölteni a személyes adatokkal, és az egyesület adataival. A "Santa Lucia" Egyesület adatai ezen az oldalon láthatók, oldalt.

Névtelen írta...

Meg egy kerdes: ha ki van nyomtatva es ki van toltve hogyan kuldjem el?
Melinda

Megjegyzés küldése